The Gossip

The Gossip - Letras de Músicas

< Artistas iniciados com "t"

Conheça as 58 letras de músicas de The Gossip cadastradas no nosso site. Clique em cada uma delas para acessar detalhes diversos.

Amazon Music Unlimited

1. 2012

Oh, oh, oh, oh, oh; Oh, oh, oh, oh, oh; You think you are invincible; When in fact you're powerless; You're missing the principal; You'll fear the loneliness; Oh, oh, oh, oh, oh; It's just like time h...

Veja a letra completa da música 2012


2. 8th Wonder

There's an equation; You plus me equals dead; To the science; At those who dare to forget; There was a time; Before girls knew they weren't pretty yet; There was a time; Before boys knew they weren't ...

Veja a letra completa da música 8th Wonder


3. All This Waiting

And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; Anything; Anything; ...

Veja a letra completa da música All This Waiting


4. And You Know

And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; And you know, you know it's gonna feel good; Anything; Anything; ...

Veja a letra completa da música And You Know


5. Are U That Somebody

Boy, I been watching you like the hawk in the sky up high; and you are my prey; Boy,I promise you if we keep bumpin heads; I know that one of these days; We goin' hook it up, while we talk on the phon...

Veja a letra completa da música Are U That Somebody


6. Bones

I knew this woman named Francy; She was a two-timing son of a gun; Well she got her kicks; And she ate enough bricks; But you know it; She would've never won; Go Francy, get it while you can; Go Franc...

Veja a letra completa da música Bones


7. Bring It On

Oh it ain't easy, no it ain't easy; Just one time with mama; Don't make excuses; Come on and please me, come on and please me; I'm a one-shot lover; Don't try to tease me; Bring it on; Well, bring it ...

Veja a letra completa da música Bring It On


8. Careless Whispers

George Michael Cover; I feel so unsure; as I take your hand and lead to the dance floor; as the music dies, something in your eyes; calls to mind the silver screen; and all its sad good-byes; I'm neve...

Veja a letra completa da música Careless Whispers


9. Casualties of War

When I open my eyes, what do I see; Falling from the skies in front of me? Not quite but close, as though I've seen a ghost; Is it too much to feel the touch; Of someone that you couldn't love; For so...

Veja a letra completa da música Casualties of War


10. Cat Fight

I beg your pardon; Were you talking to me? How many more times are you gonna tell your sorry; Before you take me up in my misery; I need more than apology; Well, I guess I did; Well, I guess I won't; ...

Veja a letra completa da música Cat Fight


11. Coal To Diamonds

I think I feel a little hurt. My fists are turning coal to diamonds. Why no one told me so much work; Would all go into tryin'? Oh, but those feelings ain't the same. How some things never change. Wel...

Veja a letra completa da música Coal To Diamonds


12. Dangerr

baby, baby, baby, baby, I could be so good to you, baby; but honey, honey, honey, honey, all you gotta do is let me, but you gotta tell me if; something's wrong; and daddy, daddy, daddy, daddy, i coul...

Veja a letra completa da música Dangerr


13. Dark Lines

Heavy makeup; Doesn’t cover up; The many sleepless nights; I can’t hide; Under dark, drawn on lines; The circles underneath my eyes; Oooh; Why me? Oooh; Somebody tell me why; I go to parties; And all ...

Veja a letra completa da música Dark Lines


14. Dimestore Diamond

Everybody knows; The thing she does to please; Low Cut sweaters; With Her skirts above her knees; She's a dime store diamond; Everybody knows; Just where she gets her clothes; A watercolor painting; I...

Veja a letra completa da música Dimestore Diamond


15. Don't (make Waves)

It's like I got a hole in my pocket; Tryin' to keep you satisfied; It's like I got to burn a million bridges; Just to keep you by my side; Don't make waves in the water; 'less you mess around and you'...

Veja a letra completa da música Don't (make Waves)


16. Dressed In Black

I know I heard her; I know I need her; oh mama; My mama told me that I would meet girls like you; I hear it's wrong but I'm gonna do it to you; Mama said 'Girl, you know you can never go back'; Mama w...

Veja a letra completa da música Dressed In Black


17. Eyes Open

Well I keep my eyes open; I worry for nothing; And all the sweet things I don't say; are gonna get me in trouble some day; And the harder that I try, I know; the harder I push you away; And I'll, I'll...

Veja a letra completa da música Eyes Open


18. Fire Sign

What do I gotta do to make it work out; Do I gotta do; Yeah, messing around with the fire sign; You make it feel like the world is after you; But what can you do? Mmm, what you gonna do? Now, Mary wha...

Veja a letra completa da música Fire Sign


19. Fire With Fire

It ain't the end of the world girl; You'll find your place in the world girl; All you gotta do is stand up and fight fire with fire; Big or small it makes no difference; We're gonna tell them what sha...

Veja a letra completa da música Fire With Fire


20. For Keeps

Its just emotion; I've never had; Emotion; Is makin' me sad; Emotion; Tying me down; It's just emotion; Keeps me hangin' around; It's the he, e, eeeat; Calling Me, e, eee; It's the Ne, e, e, eed; To b...

Veja a letra completa da música For Keeps


21. Four Letter Word

Put my best foot forward; Trying to ignore the events of the day; Pacing back and forth; Slowly going nowhere; Running in place; And it looks like it's gonna rain again; Ohhh another four letter word;...

Veja a letra completa da música Four Letter Word


22. Get A Job

I'd love to stay and party but I gotta go to work; I'd love to stay and party but I gotta go to work; I'd love to stay and party but I gotta go to work; Work, work, work, work, work, work, work, work;...

Veja a letra completa da música Get A Job


23. Get Lost

It was a show stopping moment; The minute that you caught my attention; Really something to see, yeah; With every movement, every motion, every word; In the conversation; It meant so much to me, yeah;...

Veja a letra completa da música Get Lost


24. Got All This Waiting

Got a ways to go; It's a cryin' shame; Got all this waitin' till you're mine, mine, mine, mine; Time is movin' slow; Gotta keep it tame; Got all this waitin' till you're mine, mine, mine, mine; I see ...

Veja a letra completa da música Got All This Waiting


25. Got Body If You Want It

Honey; I wanna hear my name; Honey; Won't you say my name? Honey; Say it clear; Mama's home, mama's here; Say it loud, say it clear; Mama's home, mama's here

Veja a letra completa da música Got Body If You Want It


26. Heartbeats

When you love me, my heart just stops; I got good at being alone; When you love me, my heart just stops; I got good at being alone; When you love me, my heart just stops; I got good at being alone; Wh...

Veja a letra completa da música Heartbeats


27. Heavy Cross

It's a cruel, cruel world to face on your own; A heavy cross to carry along; The lights are on but everyone's gone; And it's cruel; It's a funny way to make ends meet; When the lights are out on every...

Veja a letra completa da música Heavy Cross


28. Holy Water

Holy water; Smoke and mirrors; Building water; You'll disappear; I think by now I know; What evil really is; As pure as the snow; The taste on your lips; By a small fires glow; When we were only kids;...

Veja a letra completa da música Holy Water


29. Horns

I heard it from a little bird; Who gave me permission; The naughtiest words I ever heard; That will be posed on; Some girls, we need proof; Of real root awakening; To chase the dogs away; And notify a...

Veja a letra completa da música Horns


30. Hott Date

Doo doo doo, doo doo doo doo; Looking for some action, baby; Won't you give it to me? I need some satisfaction, baby; C'mon, give me what I need; Woah hey, hey, hey; I'm looking for some action, baby;...

Veja a letra completa da música Hott Date


31. I Won't Play

You get the worn idea from someone else; How you live with her, instead of live with yourself; What your secret, what your secret, what your secret; It's a mystery how you sleep at night; And it seems...

Veja a letra completa da música I Won't Play


32. Into The Wild

You want me to be honest; Tell you all the words you want to hear; So I went and made a promise; And I quickly became your worst fear out here; Chorus:; In the wild to the wild; We self-destruct toget...

Veja a letra completa da música Into The Wild


33. Involved

I'm beginning to wonder what you look like; As days go by, I hardly recognize; Too tired to leave, too tired to fight; But sometimes it's alright; I'm fooling myself, but seeing this, so; You're fool ...

Veja a letra completa da música Involved


34. Jailbreak

I went to her cryin'; Oh what a pity, she told me; I see you chokin' on the tears you're holdin'; My hands in the air, honey; So what the hell honey? That's why I do what I do, yeah: to survive; I wal...

Veja a letra completa da música Jailbreak


35. Jason's Basement

Well I Get By With The People I Know; Get By With The People I Know; And It Seems Like Everywhere I Go; Yeah Everywhere I Go; Some Do It; Some May Don't And Some I Guess Just Won't; So I Get By with T...

Veja a letra completa da música Jason's Basement


36. Jealous Girls

You said your peace; It's killing me; I can't believe it's over; You're not the enemy; But underneath; You don't agree; Take comfort that it's over; Your hands tied; You fell shy; Believe I'm on your ...

Veja a letra completa da música Jealous Girls


37. Keeping You Alive

ohhhhhhhh, ohhhhhhh, fear is a curse, the terror of twilight, the fear of the nighttime, a curse, peace will come, there are people who love you, you don't have to do this alone, ; chorus:; when nothi...

Veja a letra completa da música Keeping You Alive


38. Listen Up!

The Gossip - Listen Up Lyrics; (intro music) oooo o oooo o O! x2i; warned you, you didnt believe me! x3i; warned you, and now your caught.... Theres some people that you just cant trust; But some peop...

Veja a letra completa da música Listen Up!


39. Love And Let Love

There are pictures of me; Around your room; You come on strong; Too much too soon; And unfortunately; I'm not amused; Don't get me wrong; Don't get confused; Ooooooh, ahhhhhhh; This is the last time I...

Veja a letra completa da música Love And Let Love


40. Love In a Foreign Place

I put my make up on and; Head for the other side of town; With my dress from the night before; Fading the countdown; Outside a sea of people forming; Walking after work this morning; They look right t...

Veja a letra completa da música Love In a Foreign Place


41. Love Long Distance

Calling yourself a romantic? Let me explain; Been across the whole Atlantic; And back again; I had it with your antics; Your childish games; Baby; I called your number twice; But it rang and rang; Aga...

Veja a letra completa da música Love Long Distance


42. Melody Emergency

You got a head on your shoulders; You got a bone on your back; So you're not a rock and roller; And there is nothing wrong with that; I'm ready in the picture book, Your lady's interview; You may try ...

Veja a letra completa da música Melody Emergency


43. Men In Love

Shame, shame, shame; Ooooh I, I, I, I, shame, shame, shame; I haven't felt this way; Since I was seventeen; You know what I mean; Guilty of love in the first degree; Baby; Dance; Like there's nobody l...

Veja a letra completa da música Men In Love


44. Move In The Right Direction

One step closer, I'm feeling fine; Getting better one day at a time; I'm moving forward, with all on my might; I'm heading top with a new state of mind; So I'll hold back tears; Move in the right dire...

Veja a letra completa da música Move In The Right Direction


45. Nite

last night; last night; you came to my house around three or four times; it seems like lonely is a friend of mine; last night; last night; last night; last night; you came to my house around three or ...

Veja a letra completa da música Nite


46. No, No, No

Say no, no, no, no, no; Say no, no, no, no, no; Say no, no, no, no, no; I say no, no, no, no, no; Before you leave, yeah, close the door; before you leave, yeah, close the door; Because time is wastin...

Veja a letra completa da música No, No, No


47. On The Prowl

I’m a firecracker on the 4th of July; I’ll make your mama beg, I’ll make your daddy cry; I’ll walk a million miles for just one piece of your pie; I’m not a stranger, darlin’, so don’t you be shy, I'l...

Veja a letra completa da música On The Prowl


48. Perfect World

Oh, oh, oh and I; I put a wish in; Made it my mission; To end the conflict; But, oh, I put a wish in; Hoping you'd listen; Be my accomplice; But, oh, ; Relax, it's only dreaming facts; Giving way to f...

Veja a letra completa da música Perfect World


49. Pop Goes The World

Find yourself in a situation; Can't talk your way out of; Stimulate the conversation; How do you rise above; You try to tell some one; But you can't describe it; We'll start a demonstration; Or we'll ...

Veja a letra completa da música Pop Goes The World


50. Southern Comfort

Honey, ain't no woman like a Southern girl; Does anybody wanna go with me down? Does anybody wanna show me how?

Veja a letra completa da música Southern Comfort


51. Spare Me From The Mold

Hut, hut, hut, hut; Hut, hut, hut, hut; Hut, hut, hut, hut; Hut, hut, hut, hut, hut; It's a grueling road to nowhere; Sneaking out the bedroom; Sleeping in the basement; God just get me somewhere; Any...

Veja a letra completa da música Spare Me From The Mold


52. Standing In The Way Of Control

Your back's against the wall; There's no-one home to call; You're forgetting who you are; You can't stop crying; It's part not giving in; And part trusting your friends; You do it all again; And I'm n...

Veja a letra completa da música Standing In The Way Of Control


53. Sweet Sweet Baby

just a sweet sweet baby; just a sweet sweet baby; just a sweet sweet baby; What a sweet sweet baby! Why do you want to hurt me; I ain't did nothin' worng; Well you don't deserve me; To much heartache ...

Veja a letra completa da música Sweet Sweet Baby


54. Swing Low

Better make it good; Better make it now; Well, baby we'll shake it hard; Nobody has to know; Sweet Baby; Mama's Baby; There's only one thing that could make you my lady; Swing low; Down low; Sweet cha...

Veja a letra completa da música Swing Low


55. Tuff Love

People wishin'; Dream in; It's gonna happen; Dream on; Tuff love; Tuff love; Tuff love; Wait, it's comin' around; People wishin'; Dream on; It's gonna happen; Dream on; Tuff love; Tuff love; Tuff love...

Veja a letra completa da música Tuff Love


56. Vertical Rhythm

I got the beat; I got the beat; You know I do; Set the right kind of feeling; For the Vertical Rhythm night proof; Wake up after dark; I ain't no weather man; But I know it's gonna rain; You're predic...

Veja a letra completa da música Vertical Rhythm


57. Where The Girls Are

that's where I'll be; where the girls are; that's where I'll be; could I give it to your sister; girl I love you like no other; ill be your mistress, be your mistress; girl, I'll give it to your mothe...

Veja a letra completa da música Where The Girls Are


58. Your Mangled Heart

If everything you do has got a hold on me; Then everything I do has got a hole in it; I've been here before I should be used to it; But I can't take it no more, I can't take it no more; Oh whoa, oh wh...

Veja a letra completa da música Your Mangled Heart


Amazon Music Unlimited